לה פורטה פרימיום

03-9506600
אצ"ל, ראשון לציון
חברות מומלצות בתחום...
קליר תעשיות זכוכית - לוגו
קליר תעשיות זכוכית

קליר תעשיות זכוכית בע"מ הנה חברה ותיקה ורבת-מוניטין בעלת ניסיון רב בעבודות זכוכית.

דלתות רפאל  - לוגו
דלתות רפאל

דלתות רפאל מתמחים בתיקון דלתות פלדלת, בשיווק דלתות רב בריח ובהחלפת צילינדרים. אנו בדלתות רפאל מאמינים שדלתות הן חלק בלתי נפרד מהעיצוב של כל חלל, ומציעים מגוון רחב של דלתות כניסה ופנים מקולקציות שונות ומרובות. נשמח להציע לכם שירות ולעמוד לרשותכם.

 אלומיניום עבודות AZ   - לוגו
אלומיניום עבודות AZ

חברת אלומיניום עבודות AZ מתמחה בביצוע כל סוגי עבודות האלומיניום. החברה מנוהלת על ידי אמנון זהרנגי איש מקצוע בעל ניסון וותק למעלה מ- 35 שנים בתחום. בזכות הידע והניסון החברה מצטיינת בעבודות באיכות ושירות ברמה גבוהה מאוד.

אודות לה פורטה פרימיום

מי אנחנו :

חברת לה פורטה מביאה תפיסה עיצובית חדשנית והרמונית של דלתות פנים איטלקיות בשפע של עיצובים וסגנונות הנותנות אמירה אישית. דלתות הפנים של לה פורטה משלבות עץ ופורניר עם צבע, אלומיניום, זכוכית ודוגמאות חריטה ייחודיות היוצרות חוויה אסתטית, יוקרתית ונוחה באיכות עילית.

דלתות הפנים של לה פורטה מיוצרות במפעל מוביל באיטליה על ידי טכנולוגיה חדשנית וירוקה העומדת בסטנדרטים ובתקנים מהגבוהים בעולם. הבסיס בכל דגמי החברה הינן איכות ופונקציונאליות תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד ודגש על שמירת איכות הסביבה.

דלתות לה פורטה מתמזגות עם האופי והסגנון האישי שלכם ומביאות מימד אומנותי המעניקים לבית את התחושות שתמיד רציתם ליצור ולהרגיש. מעצבי העל בעולם שביניהם פיליפ סטארק כבר בחרו בדלתות הפנים המעוצבות של לה פורטה, הדלתות שיעשו בביתכם את ההבדל.

בואו להתרשם ולהתפעל ממגוון של סגנונות ועיצובים בטוב טעם איטלקי ובאיכות מוצר אירופאי.

לחברה 17מוצרים באתר.

קטגוריות : דלתות

חזור מעלה