מטבחי עונג

יצירת קשר
חייג עכשיו

מטבחי עונג

מפעל מטבחי עונג נוסד בשנת 1978. מאז היווסדו מנוהל בידיו האמונות והמקצועיות של ניסים אברג'ל, בעל תעודת אומן בענף ייצור הרהיטים.

התמחותנו היא ייצור אומנותי של רהיטי עץ, בדגש על ארונות מטבח, ארונות אמבטיה, מזנונים וריהוט לחדרי שינה. כל רהיט מעוצב בקפידה, תוך התאמה מלאה לצורכי הלקוח ולדרישותיו, ומיוצר באופן מושלם וברמת גימור גבוהה. אנו עושים שימוש בתוכניות אדריכליות ובהדמיות תלת ממדיות, כמו גם בחומרי גלם מובחרים ובאבזור המתקדם ביותר בעולם. הקו המנחה את אופי העבודה הוא איכות המוצר והתאמה ללא פשרות לצרכי הלקוחות, לשביעות רצונכם המלאה.

לשירותכם עומד בכל עת הצוות המקצועי והמיומן שלנו, המקפיד על יעילות, אדיבות ועמידה בלוחות זמנים. אנו מעמידים לרשותכם מעצבי מטבחים מהטובים בארץ, אשר יסייעו לכם בתכנון המטבח על פי הצרכים והבקשות שלכם.

בנוסף לכך, במפעלנו מחלקה המספקת שירות לקבלנים, העומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר של איכות הנהוגים בחברות המובילות בענף הבנייה. זה מספר שנים רצופות שמפעלנו זוכה באות העסק הנבחר.

עם לקוחותינו נמנים חברות הבנייה המובילות בארץ, אדריכלים ובתי עסק נבחרים וכן לקוחות פרטיים רבים. ניתן לעיין ברשימת הלקוחות במשרדנו, וכן להתרשם ממאגר ממוחשב של עבודותינו.

קרא עוד...

פרטי יצירת קשר

יצירת קשר
חייג עכשיו
  • כל החללים (16)
  • מטבח (16)
חזור מעלה