Samgal concept

053-7102331
שדרות ההסתדרות, חיפה

אודות Samgal concept

סניפי הרשת:
הרצליה
053-7102331
הסדנאות, הרצליה
חיפה
053-7102331
שדרות ההסתדרות, חיפה
מי אנחנו :

חברת samgal concept החלה את פעילותה העסקית כחברה שייבאה ושיווקה מוצרי חשמל למטבחים כבר בשנת 1969 על ידי אב המשפחה מר סייג גבריאל, בבגרותם ילדיו פיתחו את העסק לעוד יעדים בתחום המטבח, ונכנסו לתחום עיצוב ופיתוח המטבחים וחדרי הארונות. פעילות זו החלה בשנת 1988 עם הקמת מפעל בן 2000 מטרים ברחוב בן יוסף שלמה בחיפה, המעסיק כיום כ - 40 עובדי חברה ועוד עשרות רבות של נותני שרותים שונים. לחברה 2 תצוגות מפוארות ומקצועיות, בחיפה ובהרצליה פיתוח, שנועדו לשרת לקוחות פרטיים ואדריכלים. במטה החברה הוקם מרכז לאירוח ודיונים מקצועיים עם קבלנים, בעלי מקצוע וספקים.
חברת סמגל ממוקדת בצרכי הלקוח ומייצרת מוצרים כשחומרי הגלם שלה מהטובים שקיימים בשוק כמו לבידים מתוצרת אירופה, צבעים מבית גוונים, פרזול המוביל והמתקדם ביותר מבית blum , חזיתות אלומיניום וזכוכית מבית בלורן ונילסן.
לחברה מערכת איכות שירות לקוחות והתקנה מקצועית ביותר וכל תקלה מבוקרת ומטופלת מיידית, לחברה גישה ממוקדת שביעות רצון לקוח וכתוצאה מכך מרחיקה לכת בהליכה לקראת הלקוח וביצוע פתרונות גמישים ומקצועיים.

לחברה 116מוצרים באתר.

קטגוריות : ארונות, ארונות מטבח

לאתר שלנו
צור קשר
לקטלוג מוצרים
שתף את העמוד
כתבו עלינו
אנשים שמחים, מטבחים צבעוניים ומה שביניהם.
אנשים שמחים, מטבחים צבעוניים ומה שביניהם. (19/07/2016)

על מטבחים צבעוניים ואנשים שאוהבים טרנדים אחרים, בכתבה שיוצאת מהמיינסטרים אל עולמות עשירים ומגוון סגנונות שהם לא מטבח בלבן.

לכתבה המלאה
מצרפת באהבה: עיצובים לבנים בסגנון פרובאנס
מצרפת באהבה: עיצובים לבנים בסגנון פרובאנס (21/09/2014)

גם אם לא עשיתם קפיצה לחבל פרובאנס שבצרפת בזמן האחרון, ודאי תוכלו ליהנות מעיצוב בניחוח כפרי ובמראה עתיק. חומרים טבעיים ביניהם עץ ואבן, המשמשים את הסגנון, יעניקו לבית מראה חם ומזמין. בעזרת גימורים מגוונים וצביעה ייחודית גם הצבע הלבן מקבל עולם משלו. הנה מבט אל מחוזות הפרובאנס הלבנים

לכתבה המלאה
סיפור חיפאי: הצצה לדירה מעוצבת בחיפה
סיפור חיפאי: הצצה לדירה מעוצבת בחיפה (14/07/2014)

אל דירה בת כ-80 מ"ר בה מתגורר רופא, נקראה המעצבת בלהה נברי בכלל בשביל לשפץ את חדר הרחצה, אולם לאחר המפגש הראשוני, הוחלט על שיפוץ מקיף שהפך את המקום מדירת רווקים טיפוסית לבית של ממש. הנה הצצה

לכתבה המלאה
הארון הנכון: טיפים לסידור הארון
הארון הנכון: טיפים לסידור הארון (26/11/2013)

מזג האוויר הסגרירי מזמין לשלוף החוצה את הסוודרים שקברתם עמוק בארון בעונה שעברה. זוהי הזדמנות מצויינת לרענן את סידור הארון ולהכין אותו לאחסון אופטימלי לחורף - כזה שיהיה נגיש, נוח ומסודר. איך לתלות נכון? מה עושים עם הנעליים? ואילו אפשרויות מומלצות לארגון הארון? הנה כמה רעיונות

לכתבה המלאה
חוות דעת
שרון עכו 12 חוות דעת

התקנתי מטבח במחיר גבוהה מהממוצע. המטבח באיכות טובה. אבל עשו לי המון פדיחות. מידות לא נכונות. מנגנונים לא מתאימים. ולאחר שבוע שעבר היו עוד תקלות. אבל גולת הכותרת זה שירות הלקוחות. אני ממתין מעל חודש וחצי בלי כמה חזיתות עם מנגנונים לא תקינים.!!

באדיבות אתר d.co.il
ציון כללי:
tzuf 2 חוות דעת

פשוט רצף של טעויות בתכנון, שהם כמובן לא לקחו עליהם אחריות מיד ולקח לי חודשים שבהם רדפתי אחריהם. הייתי מתקשרת אליהם מלא שולחת מיילים והם לא היו חוזרים אלי. פשוט בושה של חברה. מהמחיר שהם גובים ציפיתי לחברה איכותית יותר.

באדיבות אתר d.co.il
מחיר :
שביעות רצון:
זמינות:
איכות:
שירות:
Igor 1 חוות דעת

מחודש יוני עד היום במשך חמשה חדשים לא מסוגלים לסיים התקנה של מטבח שרכשתי. לא ממליץ לאף אחד להיתקרב לסמגל

באדיבות אתר d.co.il
מחיר :
שביעות רצון:
זמינות:
איכות:
שירות:
אבישי 1 חוות דעת

מנסה כבר למעלה מחודשיים לקבל שירות לתנור שרכשתי בחנות בחיפה. בנתיים קיבלתי רק טלפונים שלא נותנים פתרון .( ולא ממש חוזרים אלנו ) ממש מאכזב, חשבתי שקנינו תנור מחברה מאוד איכותית עם תודעת שירות גבוהה.

באדיבות אתר d.co.il
מחיר :
שביעות רצון:
זמינות:
איכות:
שירות:
אביבה 1 חוות דעת

שלא כהרגלי (: רציתי לפרגן לחברת סמגל קונספט, על העבודה הנפלאה שהם עשו עבורנו. אנחנו גרים בפרויקט משותף והיזמים הציעו לנו לבחור בין מס' ספקים בתחום המטבחים. בחרנו בסמגל, למרות שהם לא היו הכי זולים ואיזה כיף שזו היתה הבחירה שלנו! צוות מקסים ובעיקר גלית במקסימה שעזרה לנו עם כל ההתלבטויות, מרכיבים מצויינים ומשלוח בזמן והנה יש לנו מטבח שנראה מיליון דולר (: תודה תודה!

באדיבות אתר d.co.il
מחיר :
שביעות רצון:
זמינות:
איכות:
שירות:
הצג עוד חוות דעת
חזור מעלה