יואב עובדיה - עבודות מתכת

050-6417170
משק , מושב חגור
חברות מומלצות בתחום...
טרלידור - לוגו
טרלידור 077-8043882

טרלידור היא החברה הגדולה, המנוסה והאהובה בישראל למוצרי מיגון, הצללה, מעטפת הבית והחצר. החברה הפכה במשך השנים למותג המכניס יופי וביטחון לכל בית בישראל.

אודות יואב עובדיה - עבודות מתכת

מי אנחנו :

יואב עובדיה בעל יותר מ - 20 שנות ניסיון באומנות מתכת. בשבילו, זוהי לא עבודה אלא אומנות.
במהלך השנים הפך יואב עובדיה למותג מוביל בתחום אומנות המתכת, ממנו נהנים מאות לקוחות מרוצים.

מגוון עבודות המתכת הוא רב: מעקות, שערים, דלתות, מדרגות, פרגולות וגם רהיטים מיוחדים המשולבים עם מבחר חומרים כמו עץ, זכוכית, אבן ועוד.
לכל יצירה מוקדשת תשומת לב בפני עצמה והיא ייחודית ואינה דומה לעבודה אחרת.

כל עבודה עם לקוח מתחילה בפגישה בביתו, שם מוצגות בפניו תמונות של עבודות שונות ויואב עובדיה לומד את הטעם האישי של הלקוח, חלומו ומה מוצא חן בעיניו, ומגבש איתו יחד את הקו העיצובי של העבודה בהתאמה אישית.

השלב הבא הוא ביצוע המדידות ולאחר מכן, תכנון ממוחשב, מפורט ומדוייק.

לאחר התכנון מגיע שלב הייצור שמתבצע בסדנה של יואב עובדיה. העבודה נעשית עם פיקוחו הצמוד של יואב, תוך שימוש במיטב החומרים ובצבעים איכותיים, תוך הקפדה על רמת גימור גבוהה.

ולבסוף ההתקנה, שתבוצע במועד שתואם עם הלקוח, על ידי צוות מיומן ומקצועי ובליווי אישי של יואב. גם בהתקנה ניתן דגש על רמת גימור גבוהה, קווים נקיים, ומניעת פגיעה או נזק למבנה והשטח שסביב לעבודה.

יצירותיו של יואב עובדיה עמידות ונשמרות שנים רבות ללא שינוי, זאת בזכות איכות חומרים ללא פשרות, רמת גימור גבוהה והתקנה המקצועית.

יואב אחראי ליצירות המתכת בכל זמן ובמקרה הצורך, יואב עובדיה וצוותו יעמדו לרשות הלקוח וישמחו לסייע לו בכל בקשה.

לחברה 208מוצרים באתר.

קטגוריות : ארון אמבטיה מונח, מעקות, סורגים, שערים, גדרות, מדרגות , פתרונות אחסון, חפצי נוי, פרגולות, דלתות, מזנונים ושידות, כסאות, ארונות, שולחנות

חזור מעלה