Home-Style Furniture

053-7101306
החרושת, חיפה
חברות מומלצות בתחום...
חלמיש  - לוגו
חלמיש 053-9346735

חברה ליבוא ומכירה של קרמיקה, פורצלן, כלים סניטריים, ברזים וארונות לאמבטיה

יבוא 4 יו - לוגו
יבוא 4 יו

יבוא 4 יו מספקים לכם את המבחר הגדול ביותר של מוצרים לבית, למשרד ולגן.

אלבור רהיטים - לוגו
אלבור רהיטים 053-9347890

אלבור רהיטים הינה חברת ייבוא וייצור של רהיטים לעיצוב הבית אשר נוסדה בשנת 1991 ומציעה מגוון פתרונות ייחודיים לריהוט ועיצוב הבית.

אודות Home-Style Furniture

מי אנחנו :

Home-Style Furniture, הינה חברה צעירה החלוצה ביבוא ושיווק של מערכות ישיבה מתקדמות, מבד, עור ומערכות מודולריות הנפתחות למיטות ושולחנות ישיבה. בנוסף, הום סטייל מייצרת בארץ חדרי שינה וארונות הזזה ומובילה את התחום. בית העסק עובד עם מיטב היצרנים והמעצבים הטובים בעולם ועם החומרים האיכותיים והטובים ביותר שקיימים בשוק. מעצבת הבית בוחרת בקפידה יתרה את הדגמים והחומרים הטובים ביותר שמתאימים לקהל הישראלי. התשוקה של Home-Style Furniture היא לגרום לאנשים לשכוח את משימות ומטלות היומיום, לקחת נשימה עמוקה, להתרווח על מערכות הישיבה המפנקות ולהרגיש את הנוחות והאיכות. במהלך השנים התפתחה בארץ מודעות לעיצוב הבית וחדרי המגורים בכלל, היום מאפשרת החברה לבחור בין מספר סגנונות ועיצוב מודרני, אלגנטי, אותנטי ובניהם מגוון רחב של מערכות ישיבה שינה ופנאי. Home-Style Furniture פועלים מתוך רצון לייצר סביבה ואווירה מיוחדות שתגרום לחדר שלכם להיות המקום הנחשק בבית.

לחברה 184מוצרים באתר.

קטגוריות : פינות אוכל קומפלט, חדרי שינה קומפלט, חדרי ילדים קומפלט, מזרונים, מזנונים ושידות, ארונות, מערכות ישיבה, שולחנות, מיטות

חזור מעלה